داکیومنت های برنامه نویسی

مستندات مورد نیاز برای توسعه دهندگان

داکیومنت های برنامه نویسی

مستندات مورد نیاز برای توسعه دهندگان

داکیومنت های برنامه نویسی

این اولین باره که دست به ترجمه میزنم. ممکنه زیاد ترجمه هام خوب از آب در نیاد ولی خوب شما به بزرگی خودتون ببخشید. وجود داشتن جایی که به فارسی داکیومنت های زبان های برنامه نویسی قرار بده یکی از آرزو های من بود و الان سعی میکنم که به اون آرزو جامه ی عمل بپوشونم.برای اطلاعات بیشتر به فلسفه وجود این سایت سر بزنید اگر چه اونم تقریبا همین چیزی که اینجا گفتم رو نوشته.

طبقه بندی موضوعی

مستندات زبان برنامه نویسی پایتون نسخه ۳.۶.۲

دانیال میم | پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ
پست ثابت

مستندات پایتون

پایتون زبانی ساده و قدرتمند برای برنامه نویسی است.این زبان دارای نوعی موثر از زبان برنامه نویسی سطح بالا و گزینه ای مناسب برای برنامه نویسی شیئ گرا میباشد.پایتون دارای سینتکس های زیبا و آسان گیر برای نحوه تایپ کردن دستورات است.این دو موضوع به همراه تفسیر شده بودن آن،از پایتون یک زبان ایده آل برای اسکریپت نویسی و توسعه سریع اپلیکیشن ها در پلتافرم های مختلف میسازد.

مترجم پایتون و لایبرری های استاندارد پهناور آن به صورت آزاد در سایت www.python.org دردسترس است و که بیشتر آن ها به صورت رایگان عرضه شده اند.همچنین سایت های مشابه شامل توزیعی مشابه،و راهنمایی رایگان برای مدل های سه لایه پایتون،برنامه ها و ابزار ها و مستندات اضافی هستند.

مفسر پایتون به راحتی با استفاده از توابع جدید  انواع داده ها در c یا ++c یا دیگر زبان های قابل دریافت از C گسترش میابد.همچنین ئایتون شایسته یک زبان ضمیمه برای برنامه های قابل تنظیم مناسب است.

این آموزش خواننده را به طور غیر رسمی با مفاهیم و سیستم پایتون آشنا میکند و کمک می کند تا نو آموزش یک مترجم پایتون برای دستیابی به یک تجربه مفید داشته باشد،اما با این حال تمام مثال ها ها مستقل هستند و میتوانند به تنهایی نیز خوانده شوند.


فهرست مطالب: (این فهرست به مرور تکمیل خواهد شد)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی