داکیومنت های برنامه نویسی

مستندات مورد نیاز برای توسعه دهندگان

داکیومنت های برنامه نویسی

مستندات مورد نیاز برای توسعه دهندگان

داکیومنت های برنامه نویسی

این اولین باره که دست به ترجمه میزنم. ممکنه زیاد ترجمه هام خوب از آب در نیاد ولی خوب شما به بزرگی خودتون ببخشید. وجود داشتن جایی که به فارسی داکیومنت های زبان های برنامه نویسی قرار بده یکی از آرزو های من بود و الان سعی میکنم که به اون آرزو جامه ی عمل بپوشونم.برای اطلاعات بیشتر به فلسفه وجود این سایت سر بزنید اگر چه اونم تقریبا همین چیزی که اینجا گفتم رو نوشته.

طبقه بندی موضوعی
این بیشتر شبیه یک تفریحه تا یک ترجمه خیلی بی نقص.این اولین باره که دست به ترجمه میزنم. برای همین خیلی انتظارات زیادی از من نداشته باشید ولی با این حال بعید میدونم خیلی بد از آب دربیاد. چون معمولا داکیومنت های آموزشی چندان لغات و گرامرای دشواری ندارند. این پروژه به دو علت زیر شروع شده:
 ۱- کسب تجربه بیشتر برای خودم. ۲- وجود منبعی برای برنامه نویسان.البته توصیه من اینه که یک برنامه نویس دیگه زبان انگلیسی رو بلد باشه ولی با این حال خوندن یک متن انگلیسی برای کسی که انگلیسی رو هم خیلی خوب بلده به مراتب بیشتر از متن فارسی طول میکشه.
بعضی وقتا ممکنه که ترجمه من از ترجمه گوگل ترنسلیتم بد تر در بیاد. چاره ای نیست و اگه میخواید به من کمک کنید تنها راهش فرستادن نظره. من معمولا منبع متنم هم مینویسم برای همین لازم نیست ده ساعت بگردید تا تازه کاشف به عمل بیاد که از کدوم سایت من انقدر چرند ترجمه کردم;) خلاصه همین دیگه. از مطالبم لذت ببرید.
Enjoy it!:)